Motor V6 3.2L 24V uit een Golf mk5 R32, 275pk / 350Nm, chip door JD Engineering
Carrosserie Kleur L90E Alpin Weiss De carrosserie is geheel ontdaan van kit en isolatie Alle naden doorgelast Gelaste rolkooi met kruizen bij de deuren, achterzijde, dak en naar de voorpoten toe. De originele Corrado handgrepen zijn vervangen door de mooie ingelaste Audi handgrepen. Ingewerkte Aeroquip sluiting in de motorkap en achterklep. Nieuwe originele voorruit, de rest van de ramen zijn van Macrolon De spatborden en wielranden zijn netjes in staal verbreed om plaats te maken voor de wielen welke meer naar buiten staan. Alle logo’s en bevestigingsgaten verwijderd.
Motor/versnellingsbak Gereviseerde 3,2L 24V VR6 R32 motor uit een VW Golf 5 R32 (motorcode BUB). Originele ECU ge-chipt bij JD Engineering naar een vermogen van 275 PS / 350 Nm. Benzinepomp Bosch 044 als drukpomp, opvoerpomp nieuw origineel VW in tank. Alle leidingen en koppelingen van Goodridge met de staalommantelde slangen en de rood-blauwe koppelingen. Vliegwiel van een Golf 3 VR6 afgedraaid en gebalanceerd Koppeling, drukgroep en druklager van Sachs Race Engineering als versterkte set Versnellingsbak opgebouwd in een 02J behuizing met tandwielen en overbrenging uit een Golf 3 VR6 (CCM) Op maat gemaakte aandrijfassen met verstevigde homokineten. RVS uitlaat is geheel van 63,5mm RVS en op maat gemaakt met 3 doorstroom-dempers.
Onderstel Alle rubbers vervangen door uniball-lagers en op maat gemaakte opnames hiervoor. H&R schroefset rondom met aangepaste veren, H&R Stabilisator-stangen, 25mm aan de voor- en achteras. VW Motorsport toplager-platen met uniball-lager boven de voorpoten, op maat gemaakte boven de achterpoten. Draagarmen omgebouwd naar uniball-lagers en gepoedercoat. Het subframe is omgebouwd en versterkt voor de bevestiging van de onderste motorsteun en gepoedercoat. De achteras is omgebouwd naar uniball-lagers, voorzien van de H&R stabilisator en gepoedercoat. Negatief camber. Rondom 25mm spoorverbreders gemonteerd en omgebouwd naar wielbouten (studs) met alu wielmoeren. De velgen 7,5x17 Inch 4x100 nieuw gespoten in RAL2005 Fluorescent Rood/Oranje De banden zijn zgan, semislicks van het merk Regal Racing 205/40/17
Remsysteem Balancebar met twee hoofdremcylinders 0,625” AP-Racing 4-zuiger remmen met 2-delige schijven 330x28mm aan de voorzijde (VW Motorsport Gr. A Golf 2) Nieuwe originele remklauwen met geboorde schijven en nieuwe wiellagers aan de achterzijde. Ferodo DS2500 Remdrukregelaar aan de schakeltoren gemonteerd binnen om de remdruk achter te kunnen begrenzen. Hydraulische Handrem met vastzetmogelijkheid als parkeerrem. APK goedkeur. Alle remleidingen Goodridge staalommantelde Teflon slangen met de bekende blauw-rode koppelingen.
Interieur Gehele originele interieur, demping en bekleding verwijderd evenals het overbodige plaatwerk 2 stuks Sparco Evo kuipstoelen vast gemonteerd (wel verstelmogelijkheden) 2 stuks Willans 4-puntsgordels 3” breed, goed verstelbaar en comfortabel Sparco Helmbak gemonteerd achter de stoelen. Origineel dashboard gemonteerd met uitsparingen netjes om de rolkooi heen. Ronde 51mm VDO meetinstrumenten voor: Olie- en watertemperatuur, olie- en benzinedruk en accuspanning Op maat gemaakte, verhoogde schakeltoren met originele H-patroon versnellings-schakelsysteem
Inruil mogelijk. Openingstijden: Werkplaats: Maandag-Vrijdag 08:00-17:00 Verkoop: maandag-vrijdag 09:00-17:30 Zaterdag 09:00-17:00 Buiten deze openingstijden ook op afspraak mogelijk. Telefoon: 0513-462787 of na 19.00 uur: Marten 06-54393229We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.